
Предмет Бренд менаџмент изводи се у пролећном семестру, с тим да је на модулу Маркетинг менаџмент обавезни, а на модулима Контролинг и Пословно комуницирање и односи с' јавношћу изборни. Основни циљеви предмета су: разумевање улоге, значаја и специфичности примене бренд менаџмента у пословању; развијање високо специјализованих академских и стручних знања и компетенција у области бренд менаџмента; примена основних алата, техника и концепата бренд менаџмента у пословању; развијање академских способности у спровођењу и представљању резултата истраживачког рада; оспособљавање полазника за убрзано укључивање у обављање пословних процеса везаних за управљање брендом у предузећима и организацијама. У настави се комбинују различити интерактивни облици индивидуалног и тимског рада, увек имајући у виду практичну примену стечених знања и вештина.
- Предавач: Саша Вељковић